nazwa dokumentu: Sprzedaż środka trwałego - autobus marki AUTOSAN S.A

 

BURMISTRZ

 BRZOSTKU

 

 

INFORMACJA  O   WYNIKACH  PRZETARGU

NA  SPRZEDAŻ ŚRODKA TRWAŁEGO – STANOWIĄCEGO

WŁASNOŚĆ GMINY BRZOSTEK

 

 

Na podstawie § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz.2108 ze zm. z 2009 r. Nr 55 poz.450 ) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach I Publicznego Przetargu Pisemnego Nieograniczonego  na sprzedaż środka trwałego – stanowiącego własność Gminy Brzostek

 

 

  1.  I Publiczny Przetarg Pisemny Nieograniczony na sprzedaż środka trwałego – autobusu marki AUTOSAN S.A o nr rejestracyjnym TNC 5159 przeprowadzono dnia 18 marca 2011 r. o godz.1100  w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku,
  2. Przedmiotem przetargu była sprzedaż autobusu marki AUTOSAN s.a o nr rejestracyjnym TNC 5159 , rok produkcji  1988
  3. Cena wywoławcza pojazdu wynosiła 1639,34 zł +23% VAT-u
  4. Wadium dla pojazdu wynosiło  300,00 zł (trzysta złotych ) i było płatne do 15.03.2011 r. w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 32 8589 0006 0080 0210 2020 0006
  5. Do przetargu przystąpiło dwóch oferentów, którzy wpłaciły wadium w kwocie 300,00 zł w wyznaczonym terminie ( tj. 15.03.2011 r.). 
  6. Przetarg wygrała firma ,,TRANS-BIS’’ Sp.z o.o. Lubatowa 287 ; 38-440 Iwonicz Zdrój   - która zaoferowała   kwotę 3660 zł netto +23% VAT-u  .

 

Na czynności związane z przetargiem przysługuje skarga, którą należy złożyć w terminie 7 dni od daty przetargu do Burmistrza Brzostku.

Informacja zostaje zamieszczona na tablicy ogłoszeń na 7 dni.

 

 

 

                                                                   Burmistrz Brzostku

                                                                mgr inż. Leszek Bieniek 

              


   

Burmistrz Brzostku

ogłasza

I  PUBLICZNY  PRZETARG  PISEMNY  NIEOGRANICZONY

na sprzedaż środka trwałego –stanowiącego własność Gminy Brzostek

 

Przedmiotem sprzedaży w drodze przetargu jest autobus marki AUTOSAN S.A      o  numerze rejestracyjnym : TNC 5159; rok produkcji 1988 

Dane identyfikacyjne pojazdu:

1.Rodzaj pojazdu: -                      autobus

2. marka -                                    Autosan s.a.

3.model pojazdu                        H9.35 12,5 t

4.nr rej. poj.-                                TNC 5159

5.Nr INFO-EKSPERT                133-00034

6.Nr identyfikacyjny (VIN)        600445

7.data pierwszej rejestracji         1988/04/21

8.wskazanie drogomierza           100802 km

9.kolor powłoki lakieru              niebiesko-biały 1–warstwowy akrylowy

10.rodzaj autobusu                     miejski 2 drzwiowy 70 osobowy

11.  liczba miejsc siedzących      24

12.  liczba osi/ rodzaj napędu      2/4x2

13.  rozstaw osi                           4700 mm

14.  oznaczenie silnika               6cT107

15.  rodzaj silnika                      z zapłonem samoczynnym

16.  pojemność /moc silnika      6540 cm/110kW(150 KM)

17.  liczba cylindrów                 6/ rzędowy

18.  długość/ szerokość/ wysokość 9310mm/2500mm/3150 mm

19.  badanie techniczne ważne do 12.08.2010 r.

Stan techniczno-eksploatacyjny pojazdu: silnik i osprzęt silnika typowy o zużyciu proporcjonalnym do osiągniętego przebiegu, przy uwzględnieniu przeglądów i napraw wynikających z wymogów techniczno-eksploatacyjnych. Zespoły podwozia częściowo  zużyte eksploatacyjnie, odpowiednio do osiągniętego przebiegu i okresu eksploatacji. Nadwozie pojazdu kompletne. Wykładziny wewnętrzne ścian miejscowo popękane i wytarte. Na poszyciu zewnętrznym nadwozia w części dolnej szczególnie na drzwiach występują miejscowo ogniska korozji i uszkodzenia powłoki lakierniczej. Uszczelki szyb i drzwi starzeniowo popękane.

 Cena wywoławcza pojazdu wynosi netto:

1 639,34 zł (słownie: tysiąc sześćset trzydzieści dziewięć złotych 34/100)+23% VAT

Wadium wynosi  300,00 zł (słownie: trzysta złotych).

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty w zamkniętej kopercie z podaniem proponowanej ceny zakupu oraz wpłacenie wadium w wyżej wymienionej wysokości do dnia 15.03.2011r. w Kasie Urzędu Miejskiego w Brzostu lub na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006)

Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu jedynie z ważnych powodów, podając niezwłocznie przyczynę odwołania przetargu. Wadium wnosi się w pieniądzu – zgodnie z § 4 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U.Nr 207 poz.2108).

1.Oferta

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku przy ul. Rynek 1 ;39-230 Brzostek do dnia 15.03.2011 r. do godz. 1530 

Na kopercie umieszcza się napis:

 „OFERTA NA ZAKUP AUTOBUSU O NR REJ TNC 5159 , oraz  nazwę oferenta.

Oferta powinna zawierać:

1.      numer rejestracyjny i identyfikacyjny autobusu , którego dotyczy;

2.      imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę oraz siedzibę, jeżeli uczestnikiem przetargu jest osoba prawna lub inny podmiot, adres do korespondencji, telefon kontaktowy;

3.      proponowaną cenę netto zakupu autobusu, która nie może być niższa od ceny wywoławczej; ( minimalne postąpienie 1%)

4.      wymagane oświadczenia, w tym oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń;

5.      podanie właściciela i numeru rachunku bankowego na który ma zostać zwrócone wadium w przypadkach określonych w zasadach przetargu;

6.      podpis oferenta i data sporządzenia oferty.

Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Oferent ma prawo do zmiany swojej oferty przed upływem końcowego terminu składania ofert jedynie w przypadku wycofania poprzednio złożonej oferty.

2.Załączniki do oferty - do oferty należy załączyć:

1.      kopię potwierdzenia wpłaty wadium,

2.      oryginał lub potwierdzona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa w przypadku umocowania pełnomocnika do podpisania protokołu i zawarcia umowy kupna-sprzedaży, wraz z potwierdzoną przez oferenta kopią dowodu osobistego pełnomocnika;

Brak spełnienia wymogu załączenia któregokolwiek z ww. dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.

3.Wpłata wadium - wadium należy wpłacić najpóźniej do dnia 15.03.2011 r.

Oferent winien dokonać wpłaty wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) na  konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006) (za datę wpłaty uznaje się datę uznania rachunku przez Organizatora przetargu).

4. Część jawna i część niejawna przetargu

 Część jawna odbędzie się w obecności oferentów w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku przy ul. Rynek 1, w dniu 18.03.2011 r. o godz. 1100.

Przetarg może odbyć się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.

Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli w przetargu pisemnym nie wpłynęła ani jedna oferta lub żaden z uczestników przetargu nie zaoferował ceny wyższej od wywoławczej, a także, jeżeli komisja przetargowa stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków przetargu.

W części jawnej przewodniczący komisji przetargowej otwiera przetarg.

Komisja przetargowa:

-   podaje liczbę otrzymanych ofert,

-   dokonuje otwarcia kopert z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które je złożyły,

-   przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów,

-   weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu,

-   zawiadamia oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu,

-   zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.

Komisja przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli:

-   nie odpowiadają warunkom przetargu,

-   zostały złożone po wyznaczonym terminie,

-   nie zawierają danych, jakie zgodnie z warunkami przetargu powinna zawierać oferta lub dane te są niekompletne,

-   do ofert nie dołączono kopii dowodu wpłacenia wadium,

-   są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści.

 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty komisja przetargowa bierze pod uwagę jako jedyne kryterium zaoferowaną cenę.

W części niejawnej przetargu komisja przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert
oraz wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza, że nie wybrała żadnej ze złożonych ofert.

W przypadku złożenia równorzędnych ofert komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli oferty. Komisja zawiadamia tych oferentów o terminie dodatkowego przetargu oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert.

W dodatkowym przetargu ustnym ograniczonym oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny powyżej najwyższej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach, dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień. O wysokości postąpień decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.

Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu.

5.      Wynik i skargi 

Przewodniczący komisji przetargowej zawiadamia na piśmie wszystkich, którzy złożyli oferty o wyniku przetargu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.

W terminie 3 dni roboczych od daty wywieszenia komunikatu o zamknięciu przetargu uczestnik przetargu może wnieść do Burmistrza Brzostku skargę na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu.

Burmistrz rozpatruje skargę w terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Do czasu rozpatrzenia skargi czynności związane ze sprzedażą ulegają wstrzymaniu.

W przypadku nie zaskarżenia w wyznaczonym terminie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu albo w razie uznania skargi za niezasadną, Burmistrz podaje do publicznej wiadomości, wywieszając na tablicy ogłoszeń Urzędu na okres 7 dni, informację o wyniku przetargu.

Komunikat Burmistrza o wyniku przetargu zostanie umieszczony na okres 7 dni na stronie internetowej www.brzostek.alpha.pl  oraz wywieszony na tablicach ogłoszeń Urzędu niezwłocznie po rozpatrzeniu ewentualnych skarg.

6.      Umowa

Umowę kupna-sprzedaży z oferentem, którego oferta została wybrana, zawiera Burmistrz Brzostku.

Przy podpisaniu umowy kupna sprzedaży oferent zobowiązany jest okazać dowód wpłaty całej kwoty i oryginały dokumentów, których kopie zostały załączone do oferty.

Organizator zastrzega prawo własności autobusu do chwili uiszczenia ceny z przetargu. Wydanie autobusu nastąpi po uiszczeniu ceny ustalonej w przetargu.

7.      Zwrot wadium

Wadium wpłacone przez oferenta, który wygrał przetarg nie podlega zwrotowi i zalicza się je na poczet ceny zakupu autobusu.

W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie oferenta, oferent, który wygrał przetarg nie zawarł umowy kupna w terminie 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, wadium nie podlega zwrotowi.

Oferentom, których oferty zostały rozpatrzone negatywnie, wadium zostaje zwrócone przelewem na wskazany w ofercie rachunek bankowy nie później niż przed upływem 3 dni roboczych od dnia wywieszenia komunikatu Burmistrza o wyniku przetargu.

8.      Burmistrz Brzostku zastrzega sobie prawo wycofania autobusu wystawionego do przetargu oraz prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.

9.      Informacje o przetargu

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Brzostku (tel. 14 6803005) lub ze strony internetowej gminy www.brzostek.alpha.pl

 

Brzostek, dnia 04.02.2011 r.

 

Pobierz umowę

Pobierz ofertę 

 

 

 

 
informacje wprowadził:Grzegorz Kudacz
data dodania: 22 Marca 2011
data modyfikacji: /
data wyworzenia: / 4 Lutego 2011