nazwa dokumentu: Sprzedaż środka trwałego - autobus marki AUTOSAN S.A | |
BURMISTRZ BRZOSTKU INFORMACJA O WYNIKACH PRZETARGU NA SPRZEDAŻ ŚRODKA TRWAŁEGO – STANOWIĄCEGO WŁASNOŚĆ GMINY BRZOSTEK Na podstawie § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz.2108 ze zm. z 2009 r. Nr 55 poz.450 ) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach I Publicznego Przetargu Pisemnego Nieograniczonego na sprzedaż środka trwałego – stanowiącego własność Gminy Brzostek Na czynności związane z przetargiem przysługuje skarga, którą należy złożyć w terminie 7 dni od daty przetargu do Burmistrza Brzostku. Informacja zostaje zamieszczona na tablicy ogłoszeń na 7 dni. Burmistrz Brzostku mgr inż. Leszek Bieniek
Burmistrz Brzostku ogłasza I PUBLICZNY PRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY na sprzedaż środka trwałego –stanowiącego własność Gminy Brzostek Przedmiotem sprzedaży w drodze przetargu jest autobus marki AUTOSAN S.A o numerze rejestracyjnym : TNC 5159; rok produkcji 1988 Dane identyfikacyjne pojazdu: 1.Rodzaj pojazdu: - autobus 2. marka - Autosan s.a. 3.model pojazdu – H9.35 12,5 t 4.nr rej. poj.- TNC 5159 5.Nr INFO-EKSPERT 133-00034 6.Nr identyfikacyjny (VIN) 600445 7.data pierwszej rejestracji 1988/04/21 8.wskazanie drogomierza 9.kolor powłoki lakieru niebiesko-biały 1–warstwowy akrylowy 10.rodzaj autobusu miejski 2 drzwiowy 70 osobowy 11. liczba miejsc siedzących 24 12. liczba osi/ rodzaj napędu 2/4x2 13. rozstaw osi 14. oznaczenie silnika 6cT107 15. rodzaj silnika z zapłonem samoczynnym 16. pojemność /moc silnika 6540 cm/110kW( 17. liczba cylindrów 6/ rzędowy 18. długość/ szerokość/ wysokość 9310mm/2500mm/3150 mm 19. badanie techniczne ważne do 12.08.2010 r. Stan techniczno-eksploatacyjny pojazdu: silnik i osprzęt silnika typowy o zużyciu proporcjonalnym do osiągniętego przebiegu, przy uwzględnieniu przeglądów i napraw wynikających z wymogów techniczno-eksploatacyjnych. Zespoły podwozia częściowo zużyte eksploatacyjnie, odpowiednio do osiągniętego przebiegu i okresu eksploatacji. Nadwozie pojazdu kompletne. Wykładziny wewnętrzne ścian miejscowo popękane i wytarte. Na poszyciu zewnętrznym nadwozia w części dolnej szczególnie na drzwiach występują miejscowo ogniska korozji i uszkodzenia powłoki lakierniczej. Uszczelki szyb i drzwi starzeniowo popękane. 1 639,34 zł (słownie: tysiąc sześćset trzydzieści dziewięć złotych 34/100)+23% VAT Wadium wynosi 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty w zamkniętej kopercie z podaniem proponowanej ceny zakupu oraz wpłacenie wadium w wyżej wymienionej wysokości do dnia 15.03.2011r. w Kasie Urzędu Miejskiego w Brzostu lub na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006) Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu jedynie z ważnych powodów, podając niezwłocznie przyczynę odwołania przetargu. Wadium wnosi się w pieniądzu – zgodnie z § 4 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U.Nr 207 poz.2108). 1.Oferta Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku przy ul. Rynek 1 ;39-230 Brzostek do dnia 15.03.2011 r. do godz. 1530. Na kopercie umieszcza się napis: „OFERTA NA ZAKUP AUTOBUSU O NR REJ TNC Oferta powinna zawierać: 1. numer rejestracyjny i identyfikacyjny autobusu , którego dotyczy; 2. imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę oraz siedzibę, jeżeli uczestnikiem przetargu jest osoba prawna lub inny podmiot, adres do korespondencji, telefon kontaktowy; 3. proponowaną cenę netto zakupu autobusu, która nie może być niższa od ceny wywoławczej; ( minimalne postąpienie 1%) 4. wymagane oświadczenia, w tym oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń; 5. podanie właściciela i numeru rachunku bankowego na który ma zostać zwrócone wadium w przypadkach określonych w zasadach przetargu; 6. podpis oferenta i data sporządzenia oferty. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Oferent ma prawo do zmiany swojej oferty przed upływem końcowego terminu składania ofert jedynie w przypadku wycofania poprzednio złożonej oferty. 2.Załączniki do oferty - do oferty należy załączyć: 1. kopię potwierdzenia wpłaty wadium, 2. oryginał lub potwierdzona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa w przypadku umocowania pełnomocnika do podpisania protokołu i zawarcia umowy kupna-sprzedaży, wraz z potwierdzoną przez oferenta kopią dowodu osobistego pełnomocnika; Brak spełnienia wymogu załączenia któregokolwiek z ww. dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty. 3.Wpłata wadium - wadium należy wpłacić najpóźniej do dnia 15.03.2011 r. Oferent winien dokonać wpłaty wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006) (za datę wpłaty uznaje się datę uznania rachunku przez Organizatora przetargu). 4. Część jawna i część niejawna przetargu Przetarg może odbyć się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki określone w ogłoszeniu o przetargu. Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli w przetargu pisemnym nie wpłynęła ani jedna oferta lub żaden z uczestników przetargu nie zaoferował ceny wyższej od wywoławczej, a także, jeżeli komisja przetargowa stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków przetargu. W części jawnej przewodniczący komisji przetargowej otwiera przetarg. Komisja przetargowa: - podaje liczbę otrzymanych ofert, - dokonuje otwarcia kopert z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które je złożyły, - przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów, - weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu, - zawiadamia oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu, - zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu. Komisja przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli: - nie odpowiadają warunkom przetargu, - zostały złożone po wyznaczonym terminie, - nie zawierają danych, jakie zgodnie z warunkami przetargu powinna zawierać oferta lub dane te są niekompletne, - do ofert nie dołączono kopii dowodu wpłacenia wadium, - są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści. W części niejawnej przetargu komisja przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert W przypadku złożenia równorzędnych ofert komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli oferty. Komisja zawiadamia tych oferentów o terminie dodatkowego przetargu oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert. W dodatkowym przetargu ustnym ograniczonym oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny powyżej najwyższej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach, dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień. O wysokości postąpień decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych. Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu. 5. Wynik i skargi Przewodniczący komisji przetargowej zawiadamia na piśmie wszystkich, którzy złożyli oferty o wyniku przetargu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. W terminie 3 dni roboczych od daty wywieszenia komunikatu o zamknięciu przetargu uczestnik przetargu może wnieść do Burmistrza Brzostku skargę na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu. Burmistrz rozpatruje skargę w terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Do czasu rozpatrzenia skargi czynności związane ze sprzedażą ulegają wstrzymaniu. W przypadku nie zaskarżenia w wyznaczonym terminie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu albo w razie uznania skargi za niezasadną, Burmistrz podaje do publicznej wiadomości, wywieszając na tablicy ogłoszeń Urzędu na okres 7 dni, informację o wyniku przetargu. Komunikat Burmistrza o wyniku przetargu zostanie umieszczony na okres 7 dni na stronie internetowej www.brzostek.alpha.pl oraz wywieszony na tablicach ogłoszeń Urzędu niezwłocznie po rozpatrzeniu ewentualnych skarg. 6. Umowa Umowę kupna-sprzedaży z oferentem, którego oferta została wybrana, zawiera Burmistrz Brzostku. Przy podpisaniu umowy kupna sprzedaży oferent zobowiązany jest okazać dowód wpłaty całej kwoty i oryginały dokumentów, których kopie zostały załączone do oferty. Organizator zastrzega prawo własności autobusu do chwili uiszczenia ceny z przetargu. Wydanie autobusu nastąpi po uiszczeniu ceny ustalonej w przetargu. 7. Zwrot wadium Wadium wpłacone przez oferenta, który wygrał przetarg nie podlega zwrotowi i zalicza się je na poczet ceny zakupu autobusu. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie oferenta, oferent, który wygrał przetarg nie zawarł umowy kupna w terminie 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, wadium nie podlega zwrotowi. Oferentom, których oferty zostały rozpatrzone negatywnie, wadium zostaje zwrócone przelewem na wskazany w ofercie rachunek bankowy nie później niż przed upływem 3 dni roboczych od dnia wywieszenia komunikatu Burmistrza o wyniku przetargu. 8. Burmistrz Brzostku zastrzega sobie prawo wycofania autobusu wystawionego do przetargu oraz prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert. 9. Informacje o przetargu Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Brzostku (tel. 14 6803005) lub ze strony internetowej gminy www.brzostek.alpha.pl Brzostek, dnia 04.02.2011 r.
Pobierz umowę Pobierz ofertę | |
informacje wprowadził: | Grzegorz Kudacz |
data dodania: 22 Marca 2011 |
data modyfikacji: / |
data wyworzenia: / 4 Lutego 2011 |